E-Learning module: Verkopen is omgaan met bezwaren

Hoofdstuk: Preview

Over deze training

In deze training gaan we dieper in op bezwaren van de klant en hoe je daarmee om kunt gaan. In deze webinar leer je ze herkennen, leer je wat je niet moet doen en wat juist wel. In het eerste deel van de training ‘Verkopen is omgaan met bezwaren’ leer je de bezwaren vanuit een klant kennen. Je leert tevens de vijf meest gemaakte fouten bij verkopen. Hierbij kun je denken aan: verdedigen, aanvallen, herhalen, negeren en het afzwakken van een bezwaar.

In de vervolgtraining leer je vijf technieken hoe om te gaan met de bezwaren. Deze technieken gaan diepen in op: voorwaardelijke instemming, de filtertechniek, reflectietechniek, de referentietechniek en als laatste de boemerang-techniek. Na deze webinar weet jij precies hoe je van een bezwaar een verkoopkans maakt. Dat maakt jou een goede verkoper voor de toekomst.

Over de trainer:

Peter Goenee

Motiverende inspirator. Zelf altijd geïnteresseerd geweest in omgang met klanten. Ruimte ervaring in diverse sales functies op verschillende niveau’s. Meer rendement uit ieders talent leidt tot betere resultaten voor iedere organisatie. Behandel de ander zoals jij zelf behandeld wilt worden.

Populaire E-learning modules

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Telefonische Aquisitie.

Salestraining

Korting, te duur en koopsignalen

Salestraining

Binnenkort te zien

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Zit je nog met vragen?

In de verkooptrainingen leer je alles over de verschillende fases van verkoop. Hierbij word je stap voor stap verder geholpen op het gebied van klantgerichte verkoop. Dat begint bij de eerste indruk, het eerste telefoongesprek of mailcontact en dit gaat door tot de offerte en de opdrachtbevestiging.