Over deze training

In deze training leer je waarom de offerte geen doel is, maar hoe het ervoor kan zorgen dat jij die opdracht scoort. Voor veel verkopers is de offerte maken een doel op zich, maar daardoor word je al snel een offertefabriek. Juist daar schuilt het gevaar, want daardoor laat jij opdrachten liggen, je funnel loopt vol en dat terwijl je score steeds lager wordt. In deze webinar leren we je over de offerte, hoe je de klant kunt overtuigen met de ABC-techniek en hoe je de offerte kunt afsluiten. Zo ga je van offerte naar opdracht en daar doe je het toch allemaal voor.

Wat is een offerte
In dit eerste deel van de training leren we je wat een offerte precies is en waarom je een offerte maakt.

De klant overtuigen met de ABC-techniek
Veel verkopers proberen de klant te overtuigen van hun product of dienst en daar zit juist de fout. In deze webinar leer je hoe je verbinding kunt maken met de klant door middel van de ABC-techniek.

Het afsluiten van de offerte
Het afsluiten van de offerte kan al in drie woorden “Zijn – We – Rond” maar vaak is het niet zo eenvoudig en hebben veel verkopers angst voor de “Nee”. In deze webinar leer je hoe jij de offerte kunt afsluiten en zo van offerte opdracht maakt.

Over de trainer:

Peter Goenee

Motiverende inspirator. Zelf altijd geïnteresseerd geweest in omgang met klanten. Ruimte ervaring in diverse sales functies op verschillende niveau’s. Meer rendement uit ieders talent leidt tot betere resultaten voor iedere organisatie. Behandel de klant zoals de klant behandeld wil worden.

Populaire E-learning modules

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Telefonische Aquisitie.

Salestraining

Korting, te duur en koopsignalen

Salestraining

Binnenkort te zien

Zit je nog met vragen?

In de verkooptrainingen leer je alles over de verschillende fases van verkoop. Hierbij word je stap voor stap verder geholpen op het gebied van klantgerichte verkoop. Dat begint bij de eerste indruk, het eerste telefoongesprek of mailcontact en dit gaat door tot de offerte en de opdrachtbevestiging.

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten