Over deze training

Onderhandelen is een vak apart. Binnen het totale verkoopproces is dit een essentieel onderdeel van het verkopen. In deze fase wordt de winst en het van het product en het rendement van de voorgaande fases bepaald. Iedere partij heeft de wil op een gelijktijdig moment tot overeenstemming te komen. In deze webinar leer je om het maximale rendement te halen uit de onderhandeling en leer je het moment kennen waar en wanneer je moet onderhandelen.

Hoe kom ik met de klant in gesprek?

In deze webinar leer je hoe je met de klant in gesprek komt door middel van telefonische acquisitie. Hiervoor heb je een goed belscript nodig en moet je weten hoe je om moet gaan met bezwaren. In deze webinar leer je hoe je dit belscript kunt maken en krijg je handvaten hoe je om kunt gaan met bezwaren.

De structuur van het onderhandelen

Dit bestaat uit een drietal onderdelen. De voorbereidingsfase: hierin leer je hoe je onder meer hoe het doel stelt voor de onderhandeling.  De onderhandeling: waarbij je persoonlijk contact hebt met de klant. En fase 3: de afronding waarbij de onderhandeling op een effectieve én nuttige manier afgesloten wordt.

De vier onderdelen van het onderhandelen

In deze webinar worden de vier meest belangrijke onderdelen uit het onderhandelen besproken. Hierbij gaat het over de onderdelen: inhoud, macht, relatie en creativiteit. We gaan in deze webinar dieper in op deze vier onderdelen. 

Over de trainer:

Peter Goenee

Motiverende inspirator. Zelf altijd geïnteresseerd geweest in omgang met klanten. Ruimte ervaring in diverse sales functies op verschillende niveau’s. Meer rendement uit ieders talent leidt tot betere resultaten voor iedere organisatie. Behandel de ander zoals jij zelf behandeld wilt worden.

Populaire E-learning modules

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Telefonische Aquisitie.

Salestraining

Korting, te duur en koopsignalen

Salestraining

Binnenkort te zien

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Zit je nog met vragen?

In de verkooptrainingen leer je alles over de verschillende fases van verkoop. Hierbij word je stap voor stap verder geholpen op het gebied van klantgerichte verkoop. Dat begint bij de eerste indruk, het eerste telefoongesprek of mailcontact en dit gaat door tot de offerte en de opdrachtbevestiging.