E-Learning module: Klantmotieven en daarop inspelen

Hoofdstuk: Preview

Over deze training

In deze webinar gaan we in op de verschillende vraagtechnieken en het achterhalen van het motief van de klant. Iedereen heeft een ander motief. In deze webinar legt Peter Goenee de verschillende motieven uit aan de hand van Carl Gustav Jungs Leitmotieven. Hierbij worden de vier motieven: winst, erkenning, zekerheid en gemak.

Daarna wordt ingegaan op de verschillende vraagtechnieken die je het beste kunt gebruiken bij de verschillende klanten en klantmotieven. Zo leer jij precies welke vraag je wanneer moet stellen en aan welke klant. Daardoor haal je meer rendement uit je verkoop.

Over de trainer:

Peter Goenee

Motiverende inspirator. Zelf altijd ge├»nteresseerd geweest in omgang met klanten. Ruimte ervaring in diverse sales functies op verschillende niveau’s. Meer rendement uit ieders talent leidt tot betere resultaten voor iedere organisatie. Behandel de ander zoals jij zelf behandeld wilt worden.

Populaire E-learning modules

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Telefonische Aquisitie.

Salestraining

Korting, te duur en koopsignalen

Salestraining

Binnenkort te zien

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Zit je nog met vragen?

In de verkooptrainingen leer je alles over de verschillende fases van verkoop. Hierbij word je stap voor stap verder geholpen op het gebied van klantgerichte verkoop. Dat begint bij de eerste indruk, het eerste telefoongesprek of mailcontact en dit gaat door tot de offerte en de opdrachtbevestiging.