Over deze training

In deze webinar maken we een begin aan het salestraject en bepaal je onder meer wat het verkoopniveau is en hoe je vanuit dit niveau kunt leren. In deze training leer je hoe je relationele sales het beste en meest efficiënt in kunt zetten. Bij relationele sales gaan we in op een markt met een generiek product. Dit komt vaak voor. Denk bijvoorbeeld aan een verzekeringsmaatschappij, energieleverancier, veranda specialist, en meer. Het product maakt niet direct het verschil, wel de relatie. Maar hoe zorg je er nu voor dat jij die klant voor jou weet te winnen. We gaan onder meer in op veel gemaakte fouten en hoe je ervoor kunt zorgen dat je die fouten niet maakt of leert herkennen. Door dit te doen haal jij het maximale rendement uit de verkoop.

Deze training is geschikt voor o.a. verkoopmedewerkers en account managers.

Over de trainer:

Peter Goenee

Motiverende inspirator. Zelf altijd geïnteresseerd geweest in omgang met klanten. Ruimte ervaring in diverse sales functies op verschillende niveau’s. Meer rendement uit ieders talent leidt tot betere resultaten voor iedere organisatie. Behandel de ander zoals jij zelf behandeld wilt worden.

Populaire E-learning modules

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Telefonische Aquisitie.

Salestraining

Korting, te duur en koopsignalen

Salestraining

Binnenkort te zien

Haal het maximale uit je verkoop

Salestraining

De stappen van het verkoopproces

Salestraining

Klantmotieven en daarop inspelen

Salestraining

Klanten zijn net mensen

Salestraining

Verkopen is omgaan met bezwaren

Salestraining

Beter scoren met je offertes

Salestraining

Zit je nog met vragen?

In de verkooptrainingen leer je alles over de verschillende fases van verkoop. Hierbij word je stap voor stap verder geholpen op het gebied van klantgerichte verkoop. Dat begint bij de eerste indruk, het eerste telefoongesprek of mailcontact en dit gaat door tot de offerte en de opdrachtbevestiging.